Friday, March 9, 2012

Mengimbau Kenangan

Kenangan... Pahit manis masam masin payau kelat... Sume ade... Dan disebabkan kenangan2 tu gak la, aku masih lagi di sini, gigih mengupdate blog picisan yg x seberapa ni :p Byk sebenanrnye perbezaan blog aku dari aku mula2 aku blogging smpi lah skang ni. Walaubagaimanapun, aku x pernah lak rse yg aku dh bagus dlm blogging ni. Aku masih ada kelemahan yg perlu sentiasa diperbaiki...


Senanya, aku tetibe teringin nk usha2 balik entri2 aku yg lama2... Ada yg kelakar, ada yg merepek... Hahahaha... Tapi aku rse aku leh nmpk perubahan kematangan aku dlm penulisan. Much more better from time to time. Tu yg aku rse la... Mungkin bg sesapa yg follow blog ni dari dulu leh nmpk kot. Bukan dari segi penulisan je, tp dari sume aspek termasuk layout, penyusunan widgets dan mcm2 lagi.

Dan dari tu gak, belek punya belek, aku pilih la beberapa entri aku yg terdahulu untuk dikongsikan balik ngan korang. Korang leh nmpk la cara aku mengarang ayat tu mcm mne berbanding skang. Hahahaha... Maklumlah, time tu baru nk up. Demam pun leh jd entri.. Hahahaha..








Papepun, aku akan sentiasa memperbaiki kelemahan aku dari masa ke semasa. Aku masih perlukan bantuan dari org lain. Aku bukanlah baru dlm dunia blogging ni, tp x bermakna aku tau sume benda. Mungkin dari segi penulisan aku dh improve, tp dari segi teknologi, aku lum lg hebat. Main coding? Lagi la aku x reti... Selama ni pun, geng2 blogger gak yg byk bantu aku buat sume benda tu. Bg mereka2 yg dh byk menolong aku, terima kasih atas ilmu yg diturunkan. Allah je dpt balas sume jasa korang. PEACE!!! Adios...!!!




2 comments:

Sunah Sakura said...

layout makin lama makin simple...akak suka yang ni..hee~

pasal entri tu, akak setuju kot..da makin matang..;)

zikeryhassan said...

kita belajar dari pengalaman.