Monday, December 13, 2010

ntah la...


Aloo... post kali ni aku nk citer skit pasal mlm td. Bukan ade per pun sbnarnye.. Aku kuar ngn best fren aku je. Lama dh x lepak ngn dia. Duk satu blok, tp lgsung xjumpa. Hampir 4 bulan gak la. Bile tanye, asyik kata busy je. Mcm hafal skrip. Xde jawapan lain. Aku bukan pe, xkan la lgsung xde masa nk spend untuk membe2. Agak terasa gak la dia wat mcm tu, tp sbb dia dh kata dia busy, terima je la..

Biasanye kalo lepak, mesti riuh nye la. Berdua je ngan dia, tp mcm penuh satu kedai makan tu..huhu.. Tapi tu dulu la. Sume membe2 lain tau kitorang mcm mne. Skang ni, aku dh rasa lain. Mlm td aku rasa, mcm xde mende je sembang ngan dia. Sepatah2 je ckp. Yang dia sibuk duk baca paper, aku lyn movie kt tv.

Ntah la, aku rse mcm x brape selesa dh duk ngn dia. Biasanya kalo aku ade mslh atau citer bru, msti aku bgtau dia. Ni, aku pikir smp 3-4 kali nk citer ke x kt dia. Aku pun xtau pe mslhnye.. Nape aku mcm ni. Dia mcm nk sembang ngn aku, tp bile dia tgk aku ngh syok lyn movie, dia just diam.. Aku ke yg slh eik??


Sbnrnye aku still terasa hati ngn dia sbb sblum ni ada ayt dia yg wat aku sakit hati. Ikutkn, mls nk lpk ngn dia mlm td, tp sbb dia yg ajak, g je la.. Hmm...biarlah.. Ikut dia r. Kalo dia still anggap aku best friend dia, dia akan try utk betulkn keadaan. Kalo aku sorang je yg cuba, xleh gak. Pape pun, wish me all the best..!! Huhu...adios..!!

No comments: