Tuesday, February 17, 2015

byKaremo Collections

Ok, kalo tengok kat tajuk, nampak beno nak berniaga kan? Mestilah... Kita kena la maju ke hadapan. Belajar cari duit lebih.. Huhuhu... Bagi yang dah tau, bagus. Anda memang stalker terhebat. Bagi yang belum tau, ni aku nak stori skit...

Wednesday, February 11, 2015

Miskin & Kaya

Assalamualaikum & Salah Sejahtera.

Berjumpa lagi kita di dalam rancangan bual bicara di mana kita akan membincangkan berkenaan sikap2 tipikal masyarakat kita di Malaysia.. Ececeh... Bajet2 talk show pulak,,, Hahaha... Tapi x salahkan, berangan bukannya kena bayar pun.. Dan dari angan2 jugaklah wujudnya cita2... Tapi dalam kes aku ni, kompem hanya angan2... Kahkahkah....

Tuesday, January 13, 2015

Malukan Diri Sendiri?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Lega rasanya dapat mengetuk lagi papan kekunci untuk menzahirkan apa yang ingin dikongsi setelah sekian lama berdiam dan tidak mengaktifkan diri dari dunia blogging. Korang camane? Aku harap bebaik je hendaknye...

Friday, June 13, 2014

Aku Gagal Lagi

Yup! Aku gagal lagi. Hurmmm...
 

Tuesday, May 20, 2014

Pertandingan Bola Jaring Terbuka Selangor 2014

*UPDATE*
 
Aku cuma nak maklumkan yang Pertandingan Bola Jaring Terbuka Selangor 2014 akan ditangguhkan sehingga tarikh yang sebenar akan diberitahu kelak disebabkan beberapa masalah teknikal. Mohon bagi sesiapa yang berminat, boleh terus menghantar penyertaan. Sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi, No. Tel: 03-8026 4397, No. Faks: 03-8024 6545, atau emel person incharge: mohd.shahuddin@mpsj.gov.my
 

*********** 


Kali ni, aku mengupdate blog ni semata-mata utk menghebahkan pasal satu program yang dianjurkan oleh team aku iaitu Bahagian Belia Dan Kemudahan Sukan, Majlis Perbandaran Subang Jaya bersama-sama dengan Exco Jawatankuasa Tetap Kebajikan & Hal Ehwal Wanita Negeri Selangor.
 
(click to enlarge)