Monday, June 27, 2011

Jangan Amik Serius Sangat

Adehh...aku lak rasa bersalah skang. Nape la p amik serius sangat. Siap wat entri bagai. Aku memang mcm ni la, ayat2 yang kuar biasanya ayat pasrah je. Xde pun amik hati sangat. Aku xtau nak cakap pe dh...


Korang mesti pelik atau tertanya-tanya pasal entri kali ni. Ce usha sini untuk lebih maklum pasal entri kali ni. Terkejut gak aku bila entri ni wujud disebabkan ayat2 pasrah aku tu. Huhuhu... Mesti korang ingat aku buli beliau kan. Xde maknenye, aku bukannya pembuli. Lagipun aku x garang mana pun. Aku seorang yang hepi dan agak gila2 skit. Xde nye aku nak buli orang lain.

Ahakz... Klakar lak bila ada gak orang yang betul2 rasa bersalah pas aku kuarkan ayat pasrah. Sian lak aku rasa. Sori beb. Aku xde niat pun nak wat ko rasa bersalah. Serius, x sangka lak ko amik benda ni serius. Aku just nak bgtau kat ko yang aku ok je.. Tapi memandangkan ko nak tebus balik kesalahan ko tu, aku ok je. X meminta ataupun mebantah.

Tu la, jangan memain ngan senior ko ni. Ayat2 aku memang makan dalam. Muahahaha... Sape2 yang rapat ngan aku, tau la perangai aku mcm mne. Kalo nak kenal lebih ngan aku, silalah rapat2kan diri ngan aku k. Jangan nilai aku berdasarkan penampilan aku. Kenal watak aku, then you can judge me. Adios...!!!


p/s: jgn lupa komen pasal second trial vlog aku k


JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"


5 comments:

tyka said...

aku pon takut dengan kau

[k]o{q}i[n] said...

aiyakk...npe lak..?? apa salah daku??

HeziqaMushadadLee said...

asal aku tak takut dengan korang ehh?pelik aku =.=

Muhd Fadil said...

aku sentap dengan kau. hihi

[k]o{q}i[n] said...

@heziqa: bagus la...

@fadil: motif ko nak sentap ngan aku?