Monday, June 27, 2011

Aku Rasa Serabut

Hi... Aku penat. Aku pening. Aku serabut. Aku tensen. Baru pas setelkan kedatangan segerombolan manusia untuk menempah penggunaan gelanggang bulanan. Aishh...mcm haremm je. Berlambak bil nak kena setelkan ni. Yang lepas2 punya pun x setel lagi... Aiyakk...


Kenapa eik, kalo tanye je sapa2 yang bekerja, kebanyakannya memang x suka dengan kedatangan hari Isnin. Aku pun x terkecuali. Mungkin feel cuti msih ada lagi kot. Rasa mcm malas je nak bagun pg td nak g keje. Tambah2 lagi ngan feel sejuk kerana hujan lebat. Hmm...tp nak wat mcm mne, dh kje, terpaksa gak la bangun. Tapi kan, bukan tu yang aku nak cerita.

Aku nak share pasal blogging. Skang ni aku perasan, ramai yang dh wujudkan tema harian untuk ber-blogging. Hmm... Ala... yang mcm Twisting Tuesday, Wordless Wednesday & Spontaneous Thursday tu.Best tu memang la best, at least pada sesapa yang xde idea nak update entri masa tu, ada gak point untuk share something ngan pembaca.

Tapi yang jadi masalahnya, aku tengok dah banyak sangat dah benda2 mcm ni. Sume mcm berebut2 nak wat something untuk dijadikan trend baru dan ikutan blogger lain. Ntah la... Xtau nak ckp pe dah. Kalo korang x caya, korang leh la cek kat FB. Mcm2 tema baru wujud.. Kalo leh, 7 hari seminggu nak ada tema sendiri. Adehh...

Aku xtau la ape yg korang rasa, tapi bagi aku, aku rasa serabut ngan benda2 mcm ni. Aku rasa banyak sangat. Mungkin kepada yang wat tema2 seperti ni akan marah dan terasa hati ngan aku. Aku mintak maaf banyak2. Tu pun kalo diorang jenguk la ke blog aku ni. Maklumlah, ni hanya luahan seorang blogger picisan yang sentiasa memerhati perubahan sekeliling. Aku hanya mampu untuk berbicara di blog picisan aku ni. Terpulang kepada individu untuk menerima atau menolak. Apa2 pun, aku hanya mahukan yang terbaik dalam ber-blogging. Adios...!!!

p/s: jgn lupa komen pasal second trial vlog aku k


JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"






7 comments:

datin tyka said...

aku setuju sgt.. tapi wordless wednesday la paling original.. yang lain cuma ikut ikut saja... aku ada niat nk buat entry psal ni.. tapi malas plak.. nnt aku promote entry ni kt blog aku ye...

http://sitiatikah.com

Aesya Zealous said...

betul2..byk betul trend2 entry sejak akhir2 ni.. terpulang la kpd individu nak ikut ke x..

kalau dlm satu hari sume org buat wordless wednesday tak ke bosan blog hari tu..hahaha..xleh nak membaca..

pena rozie said...

Sabar & relex ek....

[k]o{q}i[n] said...

@tyka: caitt...wtpe la promote kt sini... promote kt blog femes la...

@Aesya: tau xpe...

@PR: ok je...huhuhu

khairul akmal bin azman said...

monday bored la ni..heh..
relax la der.

the garang said...

...............btol2

[k]o{q}i[n] said...

@KAA: agak la...

@TG: hurmm...