Thursday, June 23, 2011

Keterujaan Yang Membuak-Buak

Korang rasa kali ni apa yang aku nak share ngan korang...?? Apa yang aku teruja sangat-sangat ni..?? Muahahaha... Saja biarkan hidup korang diselubungi misteri... Kalo korang nak tau, betul2 nak tau, tersangatlah nak tau, sila baca sampai habis k... Muahahahahaha...



Sebenarnya, aku teruja sangat nak g tengok game antara Malaysia ngan Lubnan mlm ni. Maklumlah, ni baru first time aku nak g tgk game bola live... Korang mungkin ada yang terkejut dan mengatakan aku berbohong, tapi terpulanglah. X kisah pun, aku cuma bercakap jujur, tulus dari hati yang ikhlas dan murni.. Muahahaha... Aku harap sangat skuad kita kasi balun team Lubnan, bagi diorang tau sapa kita sebenarnya.

Bila HARIMAU MALAYA mengaum... auuummmmm...!!!!


Kat sini gak, aku nak support skuad negara kita supaya melakukan yang terbaik sekali demi mengembalikan kegemilangan negara kita dalam arena bola sepak di mata dunia. Moga kita berjaya untuk layak ke Sukan Olimpik pada tahun depan.. Game start kul 8.45mlm ni di Stadium Putra Bukit Jalil. Sapa2 yang lum lg beli tiket, baik g cepat sebelum habis.

  Go Go Go Malaysia...!!!!

p/s: tunggu review aku pasal game tu nanti k

*jgn lupa komen pasal second trial vlog aku k


JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"


3 comments: