Tuesday, November 12, 2013

Re-Makeover Blog

Tetengah bosan tatau nak wtpe ni, baik aku hapdet belog picisan ni. Makin difikirkan rasa malas, makin x berhapdet la nanti. Baik berenti je jadi blogger kalo malas nak hapdet kan? Hehehehe...  Ok, enough with all that mumbling... Jom kita sembang pasal tajuk entri kali ni...
 
Rasanya dah lame benau blog ni x di tacap. Macam tu je la rupenye. Aku senanya x brpe suka blog yg ada macam2 benda sampai jadi serabut dan menyakitkan mata. Aku suka yang simple yet attractive. Hurmm... Paling malas aku nak cari template baru yang sesuai.
 
Header tu pun dah berkurun aku rasa x bertukar. Rsenye macam nak tepek gambar aku la kt header bebesar. Hahaha... Eh, tamo la bubuh gambar aku, nanti ramai pulak yg inbox memacam siap bwk dalam mimpi plak nanti.. *perasansantekk*
 
Memang aku dah lama nak percantikkan balik blog ni, dan nak menjadi seorang blogger tegar kembali. Ada membe sengkatan yang ajak aku untuk kembali aktif dalam dunia blogging ni. Dan aku pun rasakan yang aku nak kembali aktif macam dulu.
 
Jujur aku cakap, skang ni aku tengok kebanyakan blogger sibuk nak 'up' diri sendiri tanpa mahu tolong membe2 blogger lain yang baru nak menapak dalam dunia ni. Kamon la geng, sama2 support la. Baru la meriah kan...
 
Blog koqinkaremo.com dalam kenangan
 
Lagi satu, aku just nak inform kat korang semua yang www.koqinkaremo.com sudah pun tiada. Aku belum putuskan sama ada nak teruskan atau x blog tersebut. Memang aku akui, blog tu sangat2 mendapat sambutan. Tapi x bermakna penulisan akan terus terkubur. Aku bercadang untuk meneruskan penulisan Dunia Lelaki di blog www.koqinkaremo.com kepada blog ini. Jadi, korang masih boleh membaca dan mendapat info berkenaan Dunia Lelaki. Ok la, aku nak rehat jap sesambil memikirkan idea dan konsep baru untuk blog ni. Adios...!!!
 
 

No comments: