Wednesday, October 30, 2013

Macam Haremm...

Amboi, pepagi lagi dah buat statement mcm ni... Apa boleh buat, aku paling benci orang yang buat salah x reti nak mengaku dan tanggung kesalahan sendiri. Puikk...
 
Nampak x? Walau tengah marah dan geram, tapi masih kelihatan comel. Macam tu la rupa aku sekarang. Hahahaha...
 
Alkisahnya cenggini, pepagi macam biasa la aku bangun pagi dan bersiap sedia untuk ke pejabat. So, aku pun drive la ke ofis seperti biasa. Sepanjang masa aku drive tu, aku perasan la yang side mirror kete aku belah kiri tu macam senget, tapi aku biarkan dulu.
 
Lepas je tol PJS, aku pun turunkanlah tingkap sebab nak betulkan side mirror tersebut. Baru je sentuh, side mirror aku tu pun terjatuh la tergolek pom pang pom pang atas jalan raya tetengah highway tu. Mak aih... Kuang ajo betul *getus hati aku*
 
Memang kurang ajar la sapa yang langgar, then p bubuh balik side mirror tu. Aku bajet orang tu langgar pepagi buta tadi sebab nak g keje. Xkan aku nak berenti tetengah highway tu sebab nak kutip balik side mirror yang jatuh tu. X pasal2 aku plak yang tergolek pom pang pom pang dilanggar oleh kereta lain.

 
Hurmm... Apa la nasib aku, pepagi lagi dah bernasib cenggini. Gagah la gak aku drive g ofis tanpa cermin sisi tersebut, membuatkan aku sangat janggal bila memandu. Nasib baik xde pape yang buruk berlaku sepanjang aku ke ofis. Dah la tengah sesak2 ni, mana nak cekau duit nak beli baru? Adoyai...
 
Nasihat aku, bagi korang sume, kalo dah buat salah berani2kanlah diri mengaku. Kalo dah nak cepat sangat, tinggalkan la note kat wiper kete aku tu no telefon ke, apa ke. Kalo dh macam ni, aku nk claim kat sapa? X ke ni namanya menganiaya orang? Malas la aku nak doakan beburuk kat orang yang buat tu. Cuma aku x paham, kenapa ramai Malaysian yang suka susahkan orang lain? Masing2 ada agama, fikir2kanlah sendiri. Adios...!!!

No comments: