Tuesday, September 4, 2012

Yang Sudah Tu, Sudah La...

Agak2 korang, kalo baca tajuk entri kali ni, apa yg korang fikirkan?? Biasanya kalo dgr ayat ni, mesti pasal nak nasihatkan orang yang tengah sedih, kuciwa dan yang seumpama dengannya kan?? Tapi, rasanya aku xnk ckp pasal benda tu kot... Kasi lain skit kali ni...

Aku kekadang tu x paham gak dengan sebilangan manusia yang susah untuk melupakan kejadian yang terdahulu. Ok, aku x nafikan... Memang la payah nk lupakan, tambah2 lagi bila yg melibatkan hati dan perasaan... Apa yang aku mksudkan kat sini, yang lepas tu biar je lah berlalu. Hidup kena diteruskan, jgn disebabkan masa lalu, masa depan yang punah ranah...

"SEJARAH ADALAH MEMORI
SEKARANG ADALAH REALITI
MASA DEPAN ADALAH FANTASI..."

Aku bukanlah bagus sangat nk berkata-kata ni, cuma aku nk luahkan apa yg terbuku dihati. Kalo dah xde apa2 hubungan, janganlah masuk campur lagi. Nak x nk, kenalah terima. Biarlah buruk mcm mne pun tindakan yang diambil, buat x tau je. Kalo dh menyampah sangat, unfriend segala benda, block ke.. Wat je la apa2 pun asalkan x nmpk dh kelibat atau yg berkaitan dengannya...


Mungkin ada antara korang yang masih terpinga-pinga dengan apa yang aku bebelkan kali ni. Hanya mereka yang tahu je yang paham situasi entri kali ni. Tapi, aku nk ingtkan la pada korang2 yang kat luar sne tu, kuatkan semangat utk teruskan hidup. Bercinta tu boleh, tp xyah la melampau sgt. Sibuk citer sne sini, tayang ke hulu ke hilir... Kang kalo dh putus, frust menonggeng. Puikk.. Ku ludahkan je ke mukanya yang menjelikkan tu. :p Adios...!!!


No comments: