Monday, March 5, 2012

Lepak-ing Di Teppanyaki

Giler kentang, punye la lama, bru nk hapdet pasal benda alah ni. Aku pun x igt bile aku g makan kat Teppanyaki ni... Hahahaha.. Korang layankan je la entri ni.. Ok?? Huhuhuhu...

Masa ni senanye x rancang pun nk g mkn sini.. Time tu aku, kakak aku ngn ank dia nk g beli brg skit kt Carrefour. Biasa la, duk jln2 sblum masuk beli brg tu, lapar la plak. Aku terus la ckp teringin nk mkn kt Teppanyaki sbb x penah try. Kakak aku lak, on je... Tu yg terus g situ mamam...

aku xtau npe ank buah aku ni posing mcm tu

abam ni gigih masakkan kitorang nye order.. tq abam

ni la aku nye mknn.. ntah ape ntah nmenye

Hurmm... Lepas dh try, pasni aku rse aku x g dh kot. Bukan sbb x sedap, tp sbb byk benda yg aku x mkn. Contohnya bwg putih goreng tu, sotong, taugeh... Uikkss... Xpela, cukup la kot aku g skali wat lepas ngidam je. Muahahahaha... Pasni, aku nk try mkn ktne lak eik? Ada cadangan2 yg menarik? Kedai mkn biasa pun xpe, asalkan sedap.. Yeah...!!! Adios...!!!


1 comment:

Rozuan Ismail said...

cam sedap je kan.huhu