Tuesday, March 6, 2012

Variasi Menara Condong

Kali ni aku nk kongsi skit gmbr2 yg sempat aku snap mase aku dan beberapa lagi membe aku ke Teluk Intan kerana ada majlis perkahwinan membe kitorang. Tapi bukan gmbr pasangan mempelai yg aku nk share, tp gmbr variasi menara condong yg sudah sekian lama menjadi mercu tanda di Teluk Intan.. Jom usha...


Kalo tgk pada waktu siang, mmg biasa je. Xde pe pun yg menarik sgt... Sudah lali tgk keadaan dan suasana menara tersebut. Tapi kalo waktu mlm, siyes meriah. Menara condong skang ni dh leh berubah warna.. Muahaha.. Sblum ni mmg la aku dh tgk keadaan kt situ pada mlm hari, tp bila aku pergi balik aritu, semunye dh berubah. Hurmm... Menandakan betapa lamanya aku x jejakkan kaki ke Teluk Intan dh.. Hahahahha...





Sori la... Amatur amik gmbr, ni la hasilnya.. Edit pun amatur gak.. Hahaha.. Xde la edit mne pun, just letak watermark je pun.. :p Apa2pun, byk dh perubahan yg aku nmpk mse aku g sne.. Meriah + havoc dh tempat tu... Dulu time sekolah, suram je.. huhuhuhu... K la, till next k... Adios...!!!




1 comment:

.........cP~ said...

Salam.

Kali terakhir pergi masih dalam proses baik pulih. Macam best je pergi ambik gambar.