Sunday, February 19, 2012

Penangan Audit Negara

Aduh... Letih rsenye bdn ni. Masuk minggu ni, dh 2 minggu kje xde cuti. Lama2 mcm ni, leh pecah pale otak. Huhuhuhu... Bukan nk merungut, just nk luahkan perasaan di hati. Chewahh....

Di hari org sedang berehat-rehat bersama keluarga mahupun sendiri, bg yg duk umah bujang tu, aku ngan beberapa lagi membe ofis terpaksa memaksa diri ke ofis utk menyetelkan keje berikutan Audit Negara nk dtg mggu dpn. Aishh... Penat tu mmg la penat, tp kena gak la dtg, lupakan masa rehat semata-mata utk menyiapkan kje yg patut.

Weekend ni, adalah weekend yg kedua utk kitorang bekerja. Mggu lepas ada event ulangtahun MPSJ ke15. Penat yg aritu x habes lagi, sambung lg penat minggu ni lak. Sape kata kje gomen ni xde kje nk dibuat?? Korang silap. Byk senanye kje, cuma korang je xtau. Xyah la dgr sgt desas desus yg org ckp kje gomen ni duk rileks je. Masuk dulu, bru korang tau ada kje ke x.





Penangan Audit Negara mmg dahsyat sungguh. Korang leh tgk sndiri berapa byk fail yg kne setelkan. Dh la dari tahun 2009 punye diorang nk tgk. Amek ko... Kena korek balik segala khazanah2 dlm stor dan kabinet2 yg berkenaan utk cari balik sume bnda tu. Mcm2 hal la... Pas setel pasal audit ni, harap2 leh la rileks skit. Skit je la, xleh byk2. Kang bdn jd mls. Disebabkan bnda2 alah ni gak la, aku dh hampir 2 mggu lebih tinggal gym. Smlm smpat gak la main gym balik. Amek ko, bdn sume sakit2 skang ni. Hurmm... K la, aku nk p sambung balik setelkan mne yg patut... Adios...!!!

Snap2 gmbr mse wt kje...huhuhuhu




3 comments:

Rozuan Ismail said...

amik gmbr byk2 kasi mood ok.hehe.ini mesti mcm ISO kan.huhu

ZWAN SABRI said...

Tula, keja gomen dulu n sekarang dah banyak berbeza.. lani nak rehat sat pown payah kann.. keja betimbun timbun.. gd luck bro.. :)

nia marlissa said...

ingatkan kje gomen dok rilek je , baru tahu rupanya busy .