Monday, September 12, 2011

Ok Fine... Aku Jahat...!!!

Arghh... Rasa nk bunuh diri je la.. Tensen aku ngn keadaan skang ni. Ada je yg x kena. Aku xtau npe sumenye dtg skali.. Aku ni cukup kuat ke nk hadapi sume tu..?? Aku bukanlah superhero yg mampu utk melawan sgla gelodak dlm jiwa aku ni. Aku hanya insan biasa yg juga punya hati & perasaan...


Mungkin ni zaman 'kejatuhan' aku kot. Xpela, aku dh biasa keadaan mcm ni. Dan aku cuba membiasakan lagi diri aku dengan keadaan yg lebih extreme lagi. Aku jnji aku akn undur diri... Tapi itu bukan bermakna aku kalah, aku cuma mengalah. Biarlah membawa haluan masing2..

Aku cuma inginkan rasa seperti apa yg org lain rasa. Aku serba kekurangan dari segala aspek. Tiada apa yg lebih dan menarik tentang diri aku ni. Ampunkan sgla slh dan silap aku selama perkenalan. Aku doakan kebahagiaan dan kesejahteraan. Moga sinar yg dicari selama ni akan ditemui.


"Aku tau, aku memang seorang yg JAHAT"

Xtau menjaga hati dan perasaan orang lain.
Ini adalah balasan terhadapku.
Aku terima...
Adios...!!!

p/s: doakan aku agar aku x wat balik perangai lama aku

11 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

macamna kau pesan kat aku..
:pikir masaka2,beb"
:)

Si GaJus!!! said...

ilek bro... tiap manusia pernah wat salah.. x sume perfect... yang penting blaja dr kesilapan lalu...

Anonymous said...

Eh, xkan x settle lagi hal tu? Sabor2

Anonymous said...

Sabor2.. Ada hikmahnya tu.. Eh, xkkan tak setle lagi hal tu..? Xpa2, nanti2 ok la tu.. Sabor ye

nikaviolet said...

amiinn....harap2 jgn larh di buat perangai yg tidak baik tuh...jika kita di landa musibah..seharus nye kite menjadi insan yg lebih baik dri dulu....insyaallah harap tabah menghadapi dugaan nye yea...

apik pehe said...

sabar2..

[k]o{q}i[n] said...

@Kirin Selama Perak: hurmm..aku cuba beb..!!

[k]o{q}i[n] said...

@Si Gajus!!!: tunjukkan lah slh yg aku wat... bgtau...

[k]o{q}i[n] said...

@Anon: ni, 2-2 org yg sme ke pe..??

[k]o{q}i[n] said...

@nikaviolet: mekasih... insyaallah..

[k]o{q}i[n] said...

@apik pehe: insyallah...