Monday, September 12, 2011

Al-Fatihah Kepada Rakan Seperjuangan

Ini adalah entri ringkas. aku just nak bgtau kat korang yg aku baru je kehilangan seorang rakan seperjuangan aku semasa di teknik dulu. Mungkin x banyak kenangan aku bersama arwah, tp aku sgt berbesar hati utk menaip entri ni utk memperingati arwah yg telah pergi dulu mengadap Ilahi...

Arwah telah "pergi" pgi semalam dan telah selamat dikebumikan ptg semalam di Tanah Perkuburan Pinji Mewah. Berikut adalah ucapan takziah dan doa dari kalangan teman2...




Di sini juga aku ingin menunjukkan rupa arwah semasa di sekolah dan keadaan arwah semasa sedang tenat di hospital.



Aku doakan, moga roh arwah dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan org2 yg beriman.. Al-Fatihah...


Adios...!!!

p/s: bg kita yg masih hidup, sedarilah bahawa ajal maut x mengenal usia


No comments: