Tuesday, September 20, 2011

Lain Orang Lain Pendapat

Sejak akhir2 ni, aku kurang meng-update entri terbaru utk blog ni kan.. Bukan bermakna aku lebih kan blog yg satu lagi tu, tp aku mmg dh kurang online pun. Aku harap korang leh paham situasi aku. Tambahan lagi, sejak2 akhir2 ni aku agak kurang sihat. Mungkin disebabkan perubahan cuaca kot. Asyik hujan je area KL ni..

Aku xtau nape kt ofis aku dh xleh buka blogger.com dh.. Adehh.. Xkan dh kne blok lak. Mcm2 la.. Xpela, kali ni aku saje nk naikkan persoalan berkenaan pendapat. Kenapa lain org lain pendapat..?? Nape kalo lain pendapat, org slalu tarik muka antara satu ngan yg lain. Pelikkan manusia...?? Huhuhu... Tapi, mcm tu la kejadian Allah.


Setiap yg dijadikan, ada kepentingannya. Musyawwarah atau mesyuarat adalah penyelesaian utk perbezaan pendapat. Allah jadikan sumenye berbeza kerana mahu manusia saling memerlukan antara satu dengan yg lain. Kalo sumenye sama, xde guna la hidup bermasyarakat. Xde guna la belajar tinggi2 dan berlainan bidang. Betul x..?? Dan aku percaya, korang yg membaca skang pun, ada yg terima dan ada yg x setuju ngan pendapat aku... Adios..!!!

2 comments:

Sunah Sakura said...

aha..pandai..dalam menyelesaikan ape2 masalah pun, kalau bercanggah pendapat, seeloknya diselesaikan secara perundingan kan?

[k]o{q}i[n] said...

betul tu kak...huhuhu