Tuesday, July 12, 2011

Penangan Isu Bersih

Masuk je ofis, aku terus mengetuk papan kekunci untuk meng-update blog picisan kesayangan aku ni. Agak2 korang la, tajuk kali ni berkenaan apa lak..?? Hahahaha...aku yakin korang sume mesti dpt teka kan. Lebih2 lagi skang ni mcm dh alergik dengan perkataan BERSIH.. Mesti terbayang pasal isu perhimpunan tu. Apa2 pun, korang baca dulu sampai habis k...

Kalo korang search kat pakcik Google kat image search, taip perkataan bersih je, mesti kuar gambar2 pasal perhimpunan tu. Kadang2 aku naik tension sebab susah nak cari gambar yang sesuai untuk entri aku ni. Tapi dah xde, aku letak je la pe yg aku jumpa. Pedulik r sume tu, aku bukannya minat sangat pasal politik kt Malaysia ni. Just amik tau mcm tu je, mls nak komen panjang2.

Tapikan, disebabkan benda alah ni gak la, aku sampai ke ofis lebih awal dari biasa masa hari sabtu aritu. Nak kata aku kuar awal sangat, x gak. Aku kuar dari umah ikut time yang biasa aku buat. Alih2, aku sampai awal ke ofis. Mane x nye, xde orang kuar pun. Yang ada atas jalan tu pun, mungkin sebab terpaksa memandangkan ada hal yang perlu dibereskan, termasuk la aku. Tapi tu Sabtu lepas, skang ni dh kembali sesak seperti biasa...huhuhu

di highway sungai besi

Dikala majoriti warga KL menghabiskan masa di rumah, sebab malas nak kuar sebab benda alah ni, aku terpaksa menggagahkan diri memandu dari rumah ke ofis sebab kne kerja. Sian kan aku... Huhuhu... Sampai kat ofis, online FB, tweet ngan blog, sumenye citer pasal benda alah ni gak. Adehh... aku naik tensen. Xde benda lain ke nak dibincangkan..?? Sampai aku pun dah terikut untuk berbicara sekali pasal ni kat sini. Xpela, wat la apa pun, cuma jangan sampai menghancurkan masa depan orang ramai dan juga negara udahlah... Tu je yang aku nak ingatkan... Adios...!!!

p/s: x paham aku yang mereka yang terlampau taksub ngan politik ni

**********


jom ramai tolong like gambar aku. just klik ke kt link bawah ni..
https://www.facebook.com/photo​.php?fbid=239989886030747&set=​a.239024446127291.75996.148617​211834682&type=1

No comments: