Tuesday, June 28, 2011

Ranking Aku Meningkat...??

OMG Haa.....~~~ Itu je yg dapat aku ungkapkan dari mulut aku buat masa ni. Mungkin aku masih x percaya dengan apa yang aku dapat. Bukanlah bagus sangat, tapi cukup untuk aku banggakan. Mungkin ini adalah hadiah daripada kalian semua untuk blogger picisan seperti aku ni walaupun aku dikecam hebat oleh sebahagian blogger pada entri ini...


Apa kene mengena dengan gmbr kt atas ni...?? Abaikan je.. Tu hanya gambar hiasan. Harap maklum. Ok, berbalik kepada tajuk asal. Memang aku terkejut dengan ranking aku dekat Alexa yang meningkat. Xde la hebat mana pun kalo nak dibandingkan dengan mamat lucah ni, awek cun ni, abg katang ni, awek femes ni dan otai2 yang lain. Cuma aku nak membuktikan yang aku juga boleh jadi seperti mereka suatu hari nanti.

Ranking aku di Alexa meningkat sebanyak 225 552 manakala di Malaysia meningkat sebanyak 3 179. Bagi aku, nilai tu cukup banyak memandangkan ia meningkat x sampai sebulan pun. Sekalung ucapan terima kasih la kepada mereka2 yang sudi menjengukkan diri dan membaca entri2 aku yang x seberapa ni. Segala salah dan kekurangan, aku mohon ampun dan maaf.


Jadi, kepada korang gak, sentiasalah berusaha untuk menjadi dari yang baik kepada yang lebih baik dan seterusnya menjadi antara yang terbaik. Kita boleh lakukannya selagi ada usaha dan sentiasalah meminta pertolongan dari-Nya. Aku hanya insan biasa yang sentiasa memerlukan pertolongan kerana aku bukannya sempurna. Itulah sebab Allah mengurniakan kebolehan yang berbeza bagi setiap individu. Jadilah insan yang sentiasa menghulurkan bantuan kepada yang memerlukan... Adios...!!!

p/s: tq kepada geng aku; abg topeng, abg garang, abg kelam kabut, abg seksi dan abg femes sebab byk tolong aku dlm ber-blogging ni



9 comments:

khairul akmal azman said...

rajin blogwalking..n entry tip top..
kompem trafik ke blog lu..meningkat lg..

[k]o{q}i[n] said...

@KAA: tula...entri2 aku ok ke? tu yg aku xtau tu... hurmm...

Eazy Izzuddin said...

alhamdulilah ok la tu meningkat...
xD

Cahaya Hidup said...

best ler ranking naik....meh ajar ain plak petua2 nak naik kan ranking tu....hikhikhik ~~~~ nak jugak lerrr :)

~Kirin Selama Perak~ said...

tahniah
:)

[k]o{q}i[n] said...

@Eazy: betul tu... tq...

@CH: ahakz...tanye la yg lagi expert... ni pun membe2 yg tolong

@KSP: mekasih....

HeziqaMushadadLee said...

congrats der,lepas ni backlink aku pulak tau..HAHA

sab said...

wow!!! dh boleh jadi adik abg ben! ;p

darxniq said...

tahniah..:)