Tuesday, June 28, 2011

Aku Mintak Maaf Lagi Sekali

Kali ni aku nak mintak maaf lagi sekali kt korang sume. Kenapa ni, tetibe je aku nk mintak maaf lak? Apa yang aku buat? Bukan apa, mungkin selama beberapa hari termasuk arini, aku kurang skit meng-update blog. Bukan xde idea, bukan malas, tetapi......


....tetapi aku sebenarnya kurang sihat. Tu aje. Tapi aku kalo demam, mcm2 la dtg. Muntah2, pening pale, selsema.... Adeh... Muntah2 tu dh biasa, sbb aku kalo demam memang mcm tu. Ni pun, bru je bangun tdo. Harap korang doakan aku cepat sembuh k... K la, x larat dh nk taip pjg2, tunggu je la aku sihat. Then baru aku kasi entri yg pjg lebar.. Huhuhu... Adios...!!!

p/s: thanks kawan sebab ambik berat


9 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

rehat la..
makan ubat..
kalau tak ok,pergi check...

[k]o{q}i[n] said...

@KSP: thanks kawan...

RIAN said...

syafakallah. =)

Unknown said...

salwa buat GA. jemput tuan blog tengok hadiah. kalau nak jdi sponsor, bagitau okay?
:)

http://salwaismail.blogspot.com

Ur Other Half said...

bykkan rest bro.. jgn terlalu push diri.. duit blh cr tp kesihatan pegi clinic lom tentu leh cri. kehkehkeh

Heziqa Yoo said...

ayie!mkn ubat weyh,teruk jugak gi klinik,inject ke ape..mkn ikut time bro,karang aku gak yang tumpang risau

sab said...

ucu! jaga diri!! makan ubat!! jgn buat mama risau ok!! :(

hawiz said...

xde mood?..huhu

NuSaNa NoSa 91 said...

klu xsihat, xpyh paksa diri nk update.. rehat je.. kang xkebah2 demam tu.. =.=