Saturday, June 4, 2011

Cantiknya Bahasa Seorang Artis

Kali ni aku memang betul2 panas. Aku xtau la pe susahnye mamat ni nak mintak maaf.. Makin dia panaskan lagi keadaan. X sedar2 lagi dia ni..!!! Dah salah, masih nak mengaku betul. Dah terang2 dah dia tulis hentam blogger sume, tapi xnk ngaku gak. Siap cakap blogger yang kne mintak maaf dulu. Bagi aku, dia ni sangat biadap. Langsung xde nilai murni. Perlu ke dia nak makin keruhkan keadaan..???



Artis yang langsung x profesional. Dah la dia sorang je, leh lak nak lawan blogger 1 Malaysia. Ergghhhh... X paham la aku ngan dia. Macam p***t...!! Aku susah nak mencarut, tapi kali ni memang aku panas. Harap muka je elok, perangai macam c****a.. Ishhh.....mencarut lagi aku ni.. Kalo korang nak tau pe yang dia cakap, usha pe yg dia tulis kt twitter dia...


Korang x rasa dia ni biadap ke..?? Langsung xde adab..!! Kalo mcm ni la orang yang korang nak pertahankan, xtau la aku nak ckp pe dh. Ntah2 korang pun macam tu gak. Memang patut la korang sokong dia. Kalo korang betul2 nak kebenaran, suh dia tampil ke public dan citer ngan jujur untuk sume orang kat Malaysia ni tau hal yang sbenarnya. Aku xkan mcm ni kalo bnda ni xde kene mengena ngan aku. Tapi disebabkan ayat dia yang langsung x specific kan kepada individu tertentu, so, aku pun termasuk sekali la. sebab aku BLOGGER...!!!! Harap maklum..!!! Adios..!!!

8 comments:

sYafIk-wAy said...

kalau ada gathering ajak dia datang , pastu buat kejutan baling ngan telur . PADAN MUKA . haha

fRaMe+LenSeS said...

Nadh ada berbicara kes ni jugak.. mmg marah kamu dengan dia.. melampau. biadap sgt..

http://frameandlenses.blogspot.com/2011/06/dipanjangkan-dari-gambit-saifullah-by.html

Buck Syah said...

Kite bako kite bako sekejap je artis cmni.wartawan pun dah meluat

darkbatman said...

ramai yg ckp sal ne hr ne.. aku terlepas..hahahahaa

[k]o{q}i[n] said...

@syafik: xpayh jmput dia.wat rosak majlis je...

@frame+lenses: tau xpe

@buck: xyah bako, tnm je hidup2...

@darkbatman: ape la aie ni, lmbt sungguh.. x panas ke ngan pe yg dia ckp tu...

aslann said...

tatotnye tengok awak marahh2.. :(

[k]o{q}i[n] said...

@aslann: tau xpe... MARAH ni..!!! Grrrr... pm la no ko der...

... said...

as salam..
tak amik perhatian sangat pun, sekaar berminta nak tegur bila melibtakan diri yang boleh hanyut. haih..


Entri sebelum ni :

kerap melayari internet boleh menyebabkan penyakit arthritis

terima kasih..huhu~ =)