Wednesday, May 18, 2011

Review : Lasertag Challenge

LASER WARZONE
the Ultimate lasertag challenge


Kali ni aku nak review skit pasal satu tempat BEST punye..!!! Kalo korang nak tau, masa hari Wesak aritu, aku, Amal Espraza, Akmal Hilmi, Aizuddin, Tetaufiq, dan beberapa orang blogger lagi g ke Laser Warzone yang terletak di i-City, Shah Alam. Tempat ni baru je seminggu beroperasi. Sumenye masih baru lagi. Kitorang sangat berbesar hati diberi peluang oleh pihak Laser Warzone untuk mencuba permainan yang rasanya baru di Malaysia ni.

Mesti ada yang tertanya-tanya kan pasal game ni. Sebenarnya, game ni lebih kurang je daripada paintball, tapi menggunakan laser. Game ni lebih menarik kerana, game ni indoor, x sakit, dan bermain dlm keadaan yang agak gelap. Hahaha, jadi game ni lagi mencabar la.


Game ni dijamin selamat, kerana ianya tidak selasak paintball, ditambah lagi dengan Marshall yang sentiasa menjaga keadaan pemain. Disamping itu, mereka yang tidak bermain, boleh menonton permainan ini di tempat yang disediakan.Permainan ini boleh dimainkan dalam pasukan atau persendirian. Setelah tamat permainan, pemain boleh melihat kedudukan markah yang diperolehi di tempat menonton.

Selain itu, permainan ini juga murah. Hanya RM18 sahaja untuk satu mission. Aku citer panjang pun x guna. Kalo korang nak tau, korang kene gak cuba g try game ni. Aku jamin, game ni sangat seronok dan memuaskan. Untuk lebih information, pe kata korang klik je gmbr kat atas skali tu. Ok, jangan lupa tau g cuba game ni. Sebelum tu, jom layan beberapa lagi pix kt bwh ni.. Adios..!!!

p/s; korang akan menyesal kalo x cuba game ni. percayalah...




5 comments:

Myung Dae said...

Alaa, bende ni dah laaame lah. Ade kat mid valley. HUHU (^_^)

[k]o{q}i[n] said...

tu kt megakidz kan..???

Unknown said...

mid valley lain meh
hheeee
mmg asal same pon :)

laser war zone

[k]o{q}i[n] said...

betul2...aku setuju...hahaha

tetaufiq said...

#terboik!