Thursday, May 26, 2011

Masalah Lagi

Aduh...x habis2 dengan masalah. Habis satu, satu lagi datang. Ape lagi la masalah pasni..?? Payah tul keje ngan orang ni. Malam ni, aku nak g cari kamera pulak. Nak ganti kamera ofis yang hilang aritu.. Adoyai... Aku pun xtau macam mane aku leh tertinggal lak. Nak wat mcm mne, memang lumrah manusia, dikurniakan sifat pelupa. X pasal2 kne ganti balik. Kalo gaji ni lebat, xpela gak.

Aku bukan ape, takut kamera yang aku nak cari tu, dh xde kat pasaran. Maklumlah, kamera keluaran awal tahun lepas. Harap2 lah ada. Aku dh try cari kat Mudah.my, pun xde gak. Mcm mne eik..?? Ada x sape2 leh tolong aku carikan. Kalo dpt yang secondhand lagi bagus. Yela, bukannye jdi hak aku pun nanti kalo nak beli yang baru2 ni. Aku dpt aritu pun memang dh lama.

 Nikon Coolpix L22

 Nikon Coolpix L23

Nampak sangat x bezanya..?? Kalo ada sape2 yang leh tolong aku carikan kamera digital Nikon Coolpix L22, bgtau aku eik. Aku mtk tolong sgt2... Aku ada tengok yang model L23, bentuk dia sama je aku rasa. Agak2 kalo aku tukar model L22 ngan L23 ada orang pasan x..?? Adoyai.. Tolong la membe2 sekalian... Adios..!!!

7 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

beli la yg sama....

[k]o{q}i[n] said...

takut xde dh kt kedai... adoyai.. kalo dpt yg second, lgi bagus...

Dim Benihana said...

susah nk carik model lama...

[k]o{q}i[n] said...

tau xpe...adoyai...pening gile ni... serabut pale otak..

Syafikway said...

apa2 pon gambar gua da ada dalam kamera baru
wakakaka

[k]o{q}i[n] said...

harap maaf...hanya gambar kje shj..

Encik Suami said...

Bukan ker Camera adalah jatuh dlm kategori inventori jabatan. Didaftarkan ker tidak? bahaya kes mcm nie..leh kene surcaj tau.
klu camera tue berdaftar..nak ganti pun tak guna.. sbb no siri tetap tak sama w/pun kita ganti baru brand yg sama.
Klu nak ikut prosedur mmg leceh la..kene buat laporan awal yg melibatkan report polis atas kehilangan harta jabatan.Peminjam adalah saspek utama dlm kes nie. second adalah pegawai aset jabatan.