Wednesday, April 13, 2011

UBM | Mari Berkenalan.

  Assignment 1 #

Nama         : Ezry a.k.a Koqin
Nama Blog : Along The Path In Koqin's Life

**********

SEJAK BILA MULA BERBLOG
Kalo nak diikutkan, aku start ber-blogging ni dah lama dh. Sejak kt sekolah lagi. Tapi mula aktif pada Mei 2009. Bermakna, bulan depan merupakan ulangtahun ke-2 blog aku yg ni. Ini merupakan blog ke-3 aku dimana 2 blog aku yang sebelum ni, telah aku delete disebabkan sebelum ni, aku kurang berminat untuk ber-blogging.

APA PANDANGAN ANDA MENGENAI DUNIA BLOG DARSAWARSA KINI
Pada awalnye, aku kurang paham dengan perkataan 'darsawarsa', tp bila aku pahamkan balik ayt tu, bru kau tau mksudnye. Bagi aku, skang ni dunia blog bukan mcm zaman sebelum ni. Sudah ramai yang menceburi bidang blogging ni samada untuk kegunaan personal mahupun berniaga.

Blog adalah satu medium yang mudah untuk blogger memberi idea, pendapat dan kritikan terhadap apa jua perkara yang mereka pikirkan. Disamping itu, ber-blogging gak dapat membuatkan seseorang itu meluahkan tentang sesuatu seperti perasaan mereka dan berkongsi dengan orang ramai. Bagi aku, blog adalah sesuatu yang sangat berguna kepada diri sendiri mahupun orang lain selagi tidak disalah gunakan.

PANDANGAN ANDA MENGENAI IPTM (Institus Pengajian Tinggi Maya) PERTAMA INI
Kepada pengasas IPTM ni, aku ucapkan tahniah dan syabas la kerana berjaya mewujudkan satu institusi sebegini khas untuk blogger2 di Malaysia. Selain daripada dapat bertukar pendapat dan idea, kitorang gak dpt mengeratkan silaturrahim dan berkenal-kenalan antara satu sama lain. Maklumlah, kalo nak diikutkan, sangatlah ramai mereka yang bergelar bogger di Malaysia ni. So, ni leh dijadikan satu platform yang sgt berguna untuk perkara tersebut disamping menimba pelbagai ilmu yang mungkin x diketahui oleh sebilangan blogger.

********** 
So, kepada sesapa lagi rakan yang x join UBM ni, leh la berbuat demikian dengan klik je kt--->>sini.
Korang leh mendapat pelbagai benda berguna kat sini k... Akhir kata dari aku, "Support Malaysian Bloggers"... Adios..!!! 

 

4 comments:

D.L.M Supplement Ent said...

dah follow dah jom follow balik ok
salam dari UBM jomput join
Bloglist 1 bulan bersama dunialelakimaskulin.com ok http://www.dunialelakimaskulin.com/2011/04/bloglist-1-bulan-bersama.html

[k]o{q}i[n] said...

ok...tq

Nizam said...

nizam datang singgah dari UBM.. :)
jemput ke blog nizam yer. :)

UBM said...

Admin dari UBM dtg check assignment..hehe
Thanks joined n support UBM, nntkan entry pilihan :)