Wednesday, April 13, 2011

card reader

Dah hampir seminggu aku xleh transfer ape2 gambar dari kamera mahupun dari fon aku disebabkan card reader aku dh rosak. Adoyai...payah sungguh. Nak blogging pun dh xde mood. Aku lebih suka masukkan gmbr2 yang aku tgkp dripada curi download dari  pakcik google.


Bkn tu je, nak wat kje pun payah, sebab memang kje aku byk kne tgkp2 gmbr ni. Walawehh...Ada 2 card reader, tp 2-2 xleh pakai dh. Aku pun xtau npe leh rosak. Tbe2 je jd mcm ni, mcm wat protes je kan.. Mungkin sebab aku xpenah appreciate diorang kot, dengan promote diorang kt dlm blog aku ni.. Hmm...xpela, tggu la akhir bulan ni, baru beli yang baru. Nasib baik la pc aku kt rumah mmg ada 'rumah' utk SD card kt cpu aku. Leh gak la transfer gmbr dri kamera.

Kalo la ada sape2 yang bek ati nak bg pjm wt sementara waktu ni, sgt la dialu-alukan.. Muahahaha.. Nak guna kabel, kabel pun xde dh. ntah mne ntah g nye.. Leceh sungguh.. K la, nak rehat jap. Kje byk lg ni, tapi kepala mcm dh pusing2 je.. Xpela, pelan2 kayuh wat kje tu kan.. Yang penting, setel... Adios..!!!

2 comments:

::FAIZ:: said...

depa mrajuk kot. hehehehe

[k]o{q}i[n] said...

tu la pasai... adoi..payah la ni..