Thursday, April 21, 2011

mid-day agenda

20 April 2011, yakni semalam, aku having lunch together with my buddy. Disebabkan dia mahu pulang ke kampung halaman setelah cuti sem bermula, jadi aku pun menggagahkan diri drive dari ofis aku di Serdang menuju ke Bangi untuk mengambil beliau di situ. Tambahan lagi semalam adalah beliau punya besday anniversary. So, restoran Rasamas telah menjadi pilihan beliau untuk celebrate and having lunch.



Then, kami merayap sampai ke The Mines semata-mata untuk menemani beliau untuk potong rambut beliau yg sudah boleh dikategorikan sebagai 'berus'... Wahh..matila statement.. Ahakzz.. Lek k, guro2 je.. Best je tgk, siap basuh rambut skali.. Adoyai... Xpe, nnti aku nk try gak..


Penat tu memang la penat, melayan mamat ni kehulu kehilir. Dah la beliau ni suka berjalan, adoi.. Nasib baik la birthday boy, terpaksa la ikut je. Kalo bukan, nak je tinggal kat situ. Korang nak tgk hasilnya lepas potong rambut tersebut...?? Jap eik... Korang usha kat bawah ni...

**********
 bajet je beliau ni..jgn mudah terpedaya dengan gambar...hahaha

**********
Dah setel suma, aku pun anta la beliau ni ke stesen keretapi terdekat supaya beliau boleh balik ke kg beliau. Kalo nak ikut hati, nak tinggal je kat bwh mne2 jambatan...Huhu.. Biar dia rasakan. Dah la hujan lebat... Muahahahaha... xde la, guro je. Aku x reti nak men'dajal' orang ni. K la, tu je citer aku nak share, berkenaan semalam di mana aku mengulorkan diri wat sementara waktu semasa waktu bekerja. Memang aku seorang pekerja yang berdedikasi... Hahahaha.. Adios...!!

2 comments:

::FAIZ:: said...

aku pun nak potong rmbt gak, dah panjang... rimas, nak botak kot

[k]o{q}i[n] said...

uih...jgn la botak... ahakz... aku sbnrnye x suka botak.. membe aku ni pun nk botak, tp aku x bg...huhu