Thursday, April 21, 2011

Macam mane skang..??


Akibat pelbagai spekulasi yang dilemparkan terhadap aku sejak akhir2 ni.. *bajet artis... Akhirnya aku akur dengan keputusan majoriti. Apakah yang sedang aku merepek ni..?? Gile skema ayat aku... Pedulik r.. X, skang ni ape yang aku ingin sampaikan sebenarnye ni..?? Tolong lah don't belok2... Erk..??

Sebenarnya, hasil daripada GA yang aku wat ni, walaupun lum lagi sampai due date lagi, ramai yg komplen pasal tulisan kt blog aku yg kureng jelas dan menyusahkan untuk proses pembacaan lebih2 lagi kepada mereka yang bermata lebih daripada 2.. *matila aku... Ok2, rileks k. Chill guys...


Skang ni, aku dah tukar font yang lebih jelas. Diharapkan korang sume berpuas hati dengan font skang k. Ditambah lagi aku dah memperbesarkan sedikit tulisan tersebut. Aku mintak maaf kepada sume andai ada yang x puas hati kepada aku dan blog aku sebelum ini. Skang, aku dh ikut keputusan majoriti. Win Win Situation k...

Pape pun, aku sentiasa terbuka untuk mendengar apa2 komen dan cadangan yang membina daripada korang2 sume agar kita sama2 berusaha untuk maju ke hadapan dan menjadi lebih baik. Segala usaha yang aku tunjukkan ni, sememangnya untuk korang sume. Sebagai tanda penghargaan aku sebab korang sanggup bazirkan masa untuk terjah blog aku dan baca entri aku yang ntah pape ntah ni..

Huhu.. Akhir kata, wah....igt ape, public speaking ke... Muahahaha... Jangan lupa join my first GA tu k. Due date dh nak sampai dh ni. Jangan lambat. Aku tau hadiah nye x seberapa. Tu je yg mampu aku bg utk skang. Maybe next time aku akan bagi yang lagi gempak...Huhu... Adios..!!!


No comments: