Thursday, April 14, 2011

2nd anniversary



 THIS IS SPECIAL ENTRY



Harini, aku rasa sungguh seronok sekali... Mana x nye, ada something yg aku nak share ngan ko, ko, ko dan korang sume lah. Harini merupakan hari ulangtahun ke2 aku bersama dengan gurl aku. Wahh... dah 2 tahun eik.. X sedar pun.. Mcm2 dah kitorang lalui sekali, pahit manis masam masin payau kelat segala.. Bukan ape, ade la, sorang mamat tu, dia agak terkejut la yang aku ngan awek aku ni leh bertahan selama 2 tahun. Aku ckp la kt dia, yg aku bukan playboy mcm dia.. Muahahaha...

******

*****
Aku xnk celoteh pjg, aku cuma nak bgtau kat insan yg bernama
Rabiathul Basyaria,  

"You are the one that be in my heart. There is no other gurl, just you. Believe me. Hope we will be forever. Luv u so much dear...." 

*matila aku kene kutuk ngan mamat tu jap lagi.. Pedulik la, ko ade..?? Huhu... Adios..!!!

p/s; bulan depan anniversary blog aku lak


6 comments:

adwafarahin said...

semoga berkekalan :)

::FAIZ FARISH:: said...

aku ngan awek aku ni leh bertahan selama 2 tahun


Tahniah..... Semoga Kekal selamanya

[k]o{q}i[n] said...

tq guys...!!!

opie said...

may a&e epy always,^^,,, cpt2 kawen,,,, ahahha,,,

mr.syazwan said...

waaaaaaaaaaaaa sweeet...

=_=

[k]o{q}i[n] said...

tq2...huhu.. i know i sweet..
muahahahaha