Friday, April 15, 2011

2 = dua = two

Hahahaha...seronok aku arini. Kenapa..?? Tu la, korang ni x prihatin langsung la kt aku, si blogger picisan. Ahakzz.. Udah..merapu sudah.. Xde la, aku nak bgtau ni kat korang, kalo korang perasan xpe la, tq so much la... Tapi bg yg x perasan ni, meh sini aku lepuk.. tau la korang... Muahahaha... Ish.. X elok lepuk2 org.. Apa tah lagi pada hari Jumaat yang mulia ni.


Macam ni, aku sebenarnya, nak ckp kat korang, korang tgk tajuk entri kali ni.. Berkenaan ngan nombor 2.. Nape ngan no 2..?? Spesel sgt ke..?? Hmmm...Kali ni, bg aku no 2 ni sgt spesel. Ada 3 benda yang berkaitan ngan no 2 ni berlaku pada kehidupan aku. Nak tau ape..?? Jom usha kt bwh ni...

  • Follower aku dah pun mencecah 200 orang.. Alhamdulillah.. Terima kasih la sebab sudi follow blog yang x seberapa ni. Insyaallah, aku akan cube memperbaiki segala kelemahan dan kekurangan aku dan blog aku. Segala pendapat dan cadangan sentiasa aku alu-alukan k..
  • Seperti yg korang tau, aku baru je celebrate my 2nd anniversary ngan awek aku yang tercinta. Ini bermakna, dah 2 tahun kitorang berkapel ni. Huh...lama sungguh. Aku pun sebenarnya x sangka yang kitorang mampu bertahan.. Muahahaha.. Anyway, doakan kitorang berkekalan hingga akhir hayat k...
  • Lastly, for the next month, blog aku akan mencecah usia 2 tahun gak. Wahh...lama dah rupenye aku ber-blogging ni. X sedar langsung, kalo nak ikutkan, lagi senior dari Ujang mahupun Kyerull ni. Tapi disebabkan dulu aku kurang aktif, so, aku tenggelam dek arus masa.. Wahhh..ayat.. xleh blah.. Tapi xpela, aku selesa ngan kedudukan aku skang. Kalo ikutkan hati, memangla nak femes gak mcm diorang, tapi aku takut aku x mampu. Bila kita makin terkenal, otomatik blog kita jadi tumpuan orang. So, expectation orang gak makin tinggi. Aku xnk orang rasa x puas hati dengan aku mahupun blog kesayangan aku ni.
So, korang mcm mne..?? Apa no bertuah korang kali ni... Ce citer... Ce citer...!!! #Soley, soley.... Soley, soley...# Adios...!!!

No comments: