Friday, April 15, 2011

pompuan & peace


Korang perasan x, kebanyakan pompuan kalo tangkap gambar, mesti nak tunjuk peace..??? Nape eik..?? Sebenarnya, tibe2 je wujud pertanyaan ni pas aku layan fb membe aku ni. Tengok gmbr2 dia, sumenye ada peace. Persoalan aku, perlu ke pompuan kalo tangkap gambar, kene wat peace..??

Ntah la, aku pun mls nak komen lebih2 pasal benda ni. Mcm dh jadi trend masa kini je rasanya. Baik dalam negara, ataupun luar negara sana. Bermakna, almost every gurls out there kalo tangkap gmbr mesti tunjuk peace sambil mengenyitkan sedikit mata dan mengembungkan pipi.. Erk...??? Ada yang terasa ke..?? Huhu...lek la. Aku bukan ckp lelaki xde yang wat mcm tu, ada... Tapi lebih kepada kaum Hawa ni.

Kalo makin comel xpe la. Dialu-alukan.. Tapi kalo wat org makin menyampah...?? Hmmm... Pikir2 kanlah sendiri eik. Setiap org perlu ada gaya dan identiti sendiri. Apa2 pun, aku nk bgtau yang aku bukannya menyampah, tapi cuma pelik je.. Tolong bagi aku sebab dan alasan nape pompuan perlu berbuat demikian especially bergambar... Please...!!! Adios..!!

p/s; kalo Heliza yg wat, aku suka sangat tgk... Tomei.. Huhu


6 comments:

Qisse said...

tu je pose yg paling sng nk wt..hehe

[k]o{q}i[n] said...

owh...tp kalo wt biasa je, npe pun..??

solo molo said...

p.e.a.c.e y0 !!!~



jangan buat ni lepas makan ye...
> http://solomolo.blogspot.com/2011/04/7-perkara-yang-tidak-patut-dilakukan.html

KyêrulL said...

eyh aku pon buat peace jugak.. buat lah entry pasal lelaki peace plak HAHAHAHAHAHA

[k]o{q}i[n] said...

pasal ko..?? xmo la..rosak blog..
muahahahaha...

*mati aku, dh la mamat ni ati kaca..huhu

bo cai said...

semat bro....
nice thought..keep writing...

btw...salam singgah...saya ♠BRADER BO♠ the new blogger...minta tunjuk ajar...

nanti review kan blog...yang mne terkurang bisa ditambah,yang mana terlebih bisa dikurang...