Tuesday, March 15, 2011

UiTM dihatiku


Xleh blah je tajuknye..huhu.. Ish, x baik tau. Kalo diizinkan, aku jadi la salah seorang warga UiTM. Sebenarnya sebelum ni aku ditawarkan untuk menyambung pengajian aku di peringkat ijazah sepenuh masa dalam bidang Seni Kulinari, tapi memandangkan aku lambat tau mengenai tawaran tu, so,aku pun apply la untuk mengextendkan semester ni ke semester depan.


Tapi, skang ni aku dah mengubah balik buah fikiran aku supaya memohon untuk mengubah mode study lak, daripada full time ke PJJ. Terpaksa la turun naik UiTM, larik2 jap dri ofis..huhu.. Sampaikan org ofis kt UiTM pun dh kenal aku.. Sengal.. Maunye x, special case.. Xde lagi student mintak extend ngan tukar mode study serentak.

Lantak lah, yang penting aku nak sambung blajar. Kalo aku xnk, xde maknenye aku nak turun naik UiTM, ngadap staff2 ofis pentadbiran tu. Doa2 la supaya aku nye permohonan diluluskan k. Kalo lulus, aku akan menjadi warga UiTM pada bulan 9 ni.. Insyaallah.. K, aku dah penat, baru balik dari UiTM Shah Alam n terus ke ofis aku kt Serdang. Skang aku nak rehat...Adios..!!


2 comments:

Teha Nur Fateha said...

selamat kembali menjadi warga uitm :)

[k]o{q}i[n] said...

insyaallah teha...
doakanlah dapat eik..