Wednesday, March 16, 2011

minat

Kali ni aku nak share ngan korang pasal minat aku. Hahaha...ape yang aku minat?? Aku nak bgtau korang yang aku minat ngan kete2 ni. Kalo dah kata minat kete, mesti ade kete yang menjadi idaman aku. Ala...xyah aku la, rasanya hampir sume orang ade kete idaman. Xkisah la kete tu kita mampu untuk miliki atau x. Namanya pun idaman.

Aku nak bgtau la kat korang kete pe yang aku sangat2 idamkan. If possible, memang la aku nak miliki kete tu, tapi memandangkan aku punya bajet kewangan sekarang ni, rasanya jauh sekali la. Dah, malas aku nak komen panjang2, korang tengok la sendiri kete pe yang aku minat sejak dulu lagi..

Renault Camaro a.k.a Bumblebee
 Nissan GTR

Volkswagen Scirocco

Renault Megane Trophy

Ha...skang korang dah tau kete pe yang aku minat kan. Kalo korang tengok, sumenye berlainan brand. Tapi kenapa..?? Haha..aku ni pelik skit, aku mesti at least akan ada minat satu kete for each brand of car. Even jenama Proton pun aku ade minat satu kete. Nak tau kete pe??

Satria Neo R3

Korang perasan x persamaan mereka2 ni sume? Yup, sumenye 2 pintu. Aku memang suka kete 2 pintu ni. Sebabnye..?? Aku x suka bawak ramai2..Ahakzz.. Bukan kedekut, tapi aku xminat bawak ramai orang. Tapi sebelum tu, aku nak bgtau korang kete mana yang aku SANGAT2 admire..!! Arghh..!! Aku boleh histeria kalo dapat tengok ngan dekat kete ni, apatah lagi kalo dapat naik, drive dan milikinya....

Audi V12 6.0 TDI

Style kan..?? Aku memang cukup suka tengok kete ni. Kalo kete ni lalu tepi aku, korang leh tengok riak wajah aku yang cukup teruja skali.. Ahakz.. Tapi aku xtau la berapa tahun aku kene kumpul duit untuk beli kete ni.. Setakat impian je la.. Ni ada satu lagi kete, aku xpenah nampak la lagi kat negara kita yang tercinta ni. Setakat ni, ni la kete yang termahal dan terlaju kat dunia ni.. Rasanya korang leh bajet kot kete pe..

Bugatti Veyron

Kalo la orang Malaysia kita ni pakai, memang aku salute la. Kete ni memang style bagi aku. Tapi kan, korang rasa aku nye entri kali ni panjang sangat ke?? Huhu...aku teruja la kalo citer pasal kete ni. K la, aku nak stop dlu. Tapi sebelum tu, aku nak bgtau satu kete lagi yang aku minat sejak dibangku sekolah lagi. Yang satu ni maybe lari skit dari concept kete2 yang ada kat atas ni. Tapi aku still minat dan aku rasa aku leh miliki. Korang tunggu je la k aku pakai kete ni..Huhu.. Adios..!!

Toyota Estima Hybrid
(pelik ke kalo orang muda pakai kete ni)



2 comments:

::FAIZ:: said...

Satria Neo tu mmg lawa....

[k]o{q}i[n] said...

neo tu..?? mesti lah, tapi yang lain lak x lawa ke?