Monday, March 14, 2011

Dunia Lelaki Maskulin 1st Giveaway

Korang tau x blog ni Dunia Lelaki Maskulin a.k.a DLM? Rasanya ade yang xtau lagi kot.. Xpe la, aku just nak share something ngan korang. Empunya blog DLM ni ade wat 1st Giveaway untuk pengikut2 blog ni. Ha..kalo korang xcaya, ni aku nak bagitau korang, try la usha blog ni.

header DLM

DLM akan menyambut 1st anniversary pada 1 April akan datang ni. Bermakna, blog DLM ni sudah wujud hampir setahun lamanya. Tahniah la aku ucapkan kepada owner kepada blog ni. That's why DLM wat giveaway untuk fans dia, menandakan tanda terima kasih kepada mereka2 ni. Bagus kan empunya blog ni. So, aku diminta untuk wat satu entri khas untuk DLM ni, dengan menceritakan serba sedikit pasal blog ni, bagi pandangan aku dan macam biasa la, kena tag membe2 se-blogger.


Tentang blog dunialelakimaskulin.com
  • Diwujudkan pada 1 April 2010.
  • Bakri Hussin, orang yang bertanggungjawab mewujudkan dan menguruskan segala2 nya pasal blog ni..
  • Blog DLM pernah mencecah 2 juta pelawat & dianugerahkan page yang menduduki ranking ke-3 daripada Alexa.
  • Memberi pelbagai informasi berkenaan lelaki dari segi fizikal, mental dan rohani.
  • Mempunyai akaun di FB, dan setakat ini, seramai 12, 044 orang telah like DLM page. (tgk gmbr kt bwh ni).
click to enlarge
 
Cadangan penambahbaikan
  • Menukar design layout yang dirasakan terlalu serabut.
  • Terlalu banyak gambar beranimasi yang boleh memeningkan.
  • Menggunakan background yang berwarna lebih terang agar tampak ceria dan menarik.
  • Use simple design and bigger size of alphabet untuk memudahkan pembacaan dan pembelajaran.
Masa untuk tag membe2
Rasanya cukup kot dah ape yang diminta. So, kepada korang yang x follow lagi blog ni, especially lelaki2 kat luar sana, aku rasa elok lah korang ikut k. Banyak sangat informasi berguna pasal kita yang lelaki ni yang kadang2 kita sendiri x tau. Papepun,  tunggu post aku yang akan datang k..Adios..!!


No comments: