Tuesday, March 8, 2011

kemalasan


Kemalasan...?? Apakah..?? Nampaknya aku dh berjangkit ngan si Nash ni. Mood untuk ber-blogging tetiba je hilang. Rasa macam xde idea nk mengarang, padahal banyak je bahan. Hmm..mcm mne nak wat eik..?? Ade spe2 mempunyai idea/cadangan/pendapat mcm mne nak dptkn mood ber-blogging ni..??

Kalo rasa2 ade yang baik hati dan bersimpati kepada aku, leh ar tolong aku. Ataupun aku kne join blogger gathering sometimes..?? Niat hati mmg r nak sangat join, tapi aku masih lum dijemput oleh mana2 organiser. Sedih sungguh..huhu.. Xpela, sape je la yang kenal aku apatah lagi blog aku yang x seberapa ni. Mekasih la kepada mereka2 yang nk follow aku punye blog ni. Moga2 korang sume berjaya ngan apa yang korang wat. Amin..!!! K la, aku nk g refresh balik minda aku ni. Nak amik balik feel ber-blogging. Kalo ada something interesting yang aku nak share, nnti aku update k. So, rajin2 la jenguk ke blog aku ni k.. Adios..!!


No comments: