Wednesday, March 9, 2011

JUMPING HIGH PHOTO CONTEST


Korang nampakkan banner kat atas ni..?? Haa..aku nk join contest ni sebenarnya. Kalo nak ikutkan, aku xde gambar terlompat-lompat, terkinja-kinja mcm tu. Hmm..mcm mne eik..?? Tapi xpe la, Tyra punya pasal, aku usahakan gak. Mlm td, aku bersengkang mata membelek balik gambar2 dalam simpanan aku kt PC. Cari punya cari, akhirnya jumpa r gak sekeping. Korang tengok r sendiri gmbar yang aku pilih ni..

Aku sebenarnya xde dalam gambar ni, tapi aku yang captured gambar ni. Ni je yang ada wahai cik Tyra, harap2 boleh eik. Ni gambar kenangan aku ngan dak2 kelas masa kat UiTM Dungun. Yang kiri tu namanya Aliff, dan yang kanan tu namanya Azri Zakwan. Wah..siap mentioned nama lagi eik.. Huhu.. Bukan pe, just a credit for them.

K, skang ni aku diminta untuk tagkan 4 orang membe2 se-blogger. Hmm..sape eik aku nak tag.


Rasanya, cukup dah sume yang diminta. Ahakz.. K la, aku ade kje skit nak wat. Nanti2 aku share lagi k.. Adios..!!


2 comments:

Unknown said...

Haha sanggup bersengkang mata untuk contest saya, terharunyeeee :$

tengs yaa sebab sudi joinn.
goodluck !
;D

[k]o{q}i[n] said...

huhu..xpe la, cik tyra punya pasal, xksah pun..huhu :P