Wednesday, March 9, 2011

Film Review: Giant Beast

Kesian kat aku. Nape lak ni..?? Tetiba je kesian2 ni..?? huhu.. Citernye mcm ni. Malam tadi, dalam kul 8 mlm aku telah g ke GSC Mid Valley sebab nak redeem 2 tiket wayang citer Giant Beast. Korang penah dengar x pasal citer ni..?? Sebenarnya aku pun xpenah dengar, tapi memandangkan aku dapat kupon free yang boleh ditukarkan kepada 2 tiket wayang, so aku g je la redeem.

ni la tiket wayang yang aku redeem tu

Tapi nape kesian lak..?? Dah dapat tiket free, pun nak sedih2 lagi ke..?? Yang aku sedih ialah, aku xde geng nak g tengok..huhu.. Asalnya aku dah planned ngan membe aku untuk g tgk, tapi dia terpaksa kensel sebab ada hal. Then, aku tanya membe2 lain, sumenya ada hal gak. Konklusinya, aku pun meng'kensel'kan lah plan aku nak tgk preview untuk filem ni.

Takpelah, xde rezeki, nak wat mcm mne. Lagipun, tiket free, bukan kene bayar. So, x terasa sgt la kehilangannya..huhu.. Citer ni dijangka ditayangkan pada 10hb Mac bersamaan hari esok.. Kepada sesapa yang berminat, leh r g usha2 tiket untuk filem ni. Tapi aku sangat teringin nak tengok citer Hikayat Merong Mahawangsa. Kalo ada sape2 nak teman aku tgk HMM, leg r bgtau aku eik..
Tajuk HMM di overseas; The Malay Chronicles Bloodlines
Disebabkan xdpt tgk movie malam tadi, aku pun berjalanlah balik ke rumah. Diulang, berjalan.. Otw balik (tapi still dlm Mid lagi), aku ter'usha' buku ni kat satu bookstore, jadi aku pun terus beli. Aku xnk miss sebab aku mmg kumpul buku ni. Buku pe yang aku maksudkan..?? Cuba tgk kt bawah ni..

Glam Lelaki

Huh..igt pompuan je ke ade buku Glam, lelaki pun ade k.. Yang kat atas ni adalah keluaran terbaru. kalo korang nak tau pe yang ada dalam buku ni, korang belilah sendiri..huhu.. K la, tu je aku nak share kali ni. Papehal, tunggulah untuk post aku seterusnya k.. Adios..!!



No comments: