Wednesday, March 9, 2011

Header Percuma Myung Dae


Seronok tol.. Aku memang lama dah teringin nak ada banner yang cantik, menarik kau memang da bomb..huhu.. Xde la, tadi aku usha la blog si myung dae, dan dia offer untuk wat kan banner percuma. Tapi mcm biasa lah, ade la syarat2 nye;

CARA NAK DAPAT :

- Follow dan like lah blog dia
- Buat entry bertajuk " Header Percuma Myung Dae ". 
- Letak sekali gambar kat atas tu. Jangan lupe link kan ke comment.
- Beritahu kenapa suke dengan blog ni?
- Tag kan kepada tiga orang rakan, dan mereka harus tahu mereka ditag. 

BAGI MAKLUMAT NI :

Nama korang
Link blog korang
Korang nak warna ape 
Korang nak letak ape
Size yang korang nak
Transparent atau tak

Sila hantar maklumat korang ni kat inbox facebook. 
Jika belum add sila add di Facebook Myung Dae

Tarikh akhir pada 10/3/2011
Apa...?? Esok last rupenya.. Ahakzz.. Bila aku usha blog mamat ni, aku suka. Sebab dia mmg pandai meng'ejas' dia punya setting and design kasi nampak "WOW".. huhu.. Dia punya banner yang mahal tu..

Lawakan...nak bandingkan ngan aku, banner pun xde. Sumenya basic setting je. Xpela, yang penting aku nak korang sume enjoy bila baca entri2 aku. Cuma yang sedihnya, xde pun yang komen papepun..Hmm... Pedulik r, skang aku nak tag orang lain lak suh join skali;
 

No comments: