Monday, March 14, 2011

Sorry

Dah 3 hari aku x update post untuk blog aku ni. Aku pun xtau nape aku x jenguk langsung blog aku sendiri. Aku cuma ngah pening memikirkan macam mane nak bagi orang suka jengah ke blog aku tanpa menyusahkan mereka samada dari segi nak baca entri2, follow blog aku, mahupun nak bagi komen dan pendapat. Aku mintak maaf la kalo ada yang rasa susah nak komen entri2 aku.

Aku cakap ni pun sebab ada yang msg aku di FB dan menyatakan masalah ini kepada aku. Aku mintak maaf sebab aku x sedar dan aku berterima kasih kepada orang yang memberitahu berkenaan masalah tersebut. Kalo dia x bagitau, aku pun xtau.


Tapi kan, yang menjadi masalahnya, aku sebenarnya xberapa nak tau macam mana nak setelkan benda alah ni. Aku terus terang, aku memang sangat tak mahir berkenaan dengan teknologi ni. Bak kata orang, lambat macam siput..(ayat nak pasrah je kan). Tapi memang betul pun. Tambah2 lagi, aku dalam dunia blogging ni baru je, x sampai setahun pun. Kalo nak ajar dengan mesej atau kol, rasanya payah. So, kepada sesapa yang sudi nak ajar aku dunia blogging ni, leh la inform aku k. Aku rasa lagi senang kalo jumpa face-to-face. Tunjuk dan terus nampak.

Sori la, entri kali ni just nak meluahkan perasaan aku aje. Sangat mengharapkan tunjuk ajar daripada otai2 blogger sekalian, agar aku boleh memberikan yang terbaik kepada pembaca dan pengunjung2 blog aku yang x seberapa ni. Akhir kata...Adios..!!


No comments: