Friday, March 11, 2011

akhirnya

Paco Rabanne; One Million, perfume yang aku idam2kan akhirnya aku miliki...Hahaha.. Walaupun aku xdpt yang sebetul2nya (hanya tester) tapi cukup untuk aku rasa berpuas hati. Aku bukan apa, aku memang admire dengan bau minyak wangi ni. Mungkin bagi sesetengah jejaka kt luar sana ada yang x minat, tapi ia kena dengan halwa hidung aku. Lagi satu aku nak bgtau, aku memang cukup suka design botol dia.. Smart & exclusive..

Paco Rabanne; One Million
Emporio Armani for Men & Clinique Happy for Men

Sebelum ni, aku ade mentioned yang my Emporio Armani for Men dah habis, yang Clinique Happy for Men lak dh nyawa2 ikan. Kalo korang x tau, sila klik link ni. That's why aku beli yang baru. Ini pun disebabkan aku ade 'cable'. Tu yang dapat beli tester dengan harga yang jauh lebih murah dari harga sebenar. Difikir-fikirkan balik, ape beza kalo beli yang original dengan tester ni kan. X kan la lain baunya, mesti sama kan.. Cuma mungkin ketahanan bau je yang berbeza. Tester mungkin ketahanan baunya lebih sekejap berbanding dengan yang original. Tapi xpe la, aku hari2 tukar baju. So, there is no point untuk aku nak bau yang tahan sampai seminggu lamanya. Cukuplah kalo ianya tahan selama sehari dua sahaja.

Ramai gak yang suggest aku amik perfume lain, contoh Issey Miyaki, Lancome, DKNY dan mcm2 lagi. Aku hanya tersenyum dan menjawab; "Aku memang akan rasa sumenya, tapi bagi aku rasa satu2.." Aku ni bajet bukanlah banyak sangat nak beli mcm2 perfume dalam satu masa. Jadi, biarlah aku try satu2 k. Lagipun, ramai gak yang kata bau Paco Rabanne; One Million ni masyukk.. Maskulin gitu.. Huhu.. Peduli la, lain orang, lain citarasa.. Tul x.. Apa2 pun, aku dh dpt ape yang aku nak. Insyaallah kalo ada rezeki lagi, aku nak try Issey Miyaki lak. Aku memang admire gak bau yang ni. Best.. Huhu.. K la, tu je yang aku nak share kali ni...Adios..!!

Issey Miyake Limited Edition



2 comments:

Anonymous said...

try n error

Anonymous said...

yup..try n error