Friday, March 25, 2011

1st Contest : Pose Depan Cermin


Ha...korang nampak gmbr kt atas ni..?? Aku nak try join contest ni - Pose Depan Cermin.. Mcm klaka je kan. Ni kebiasaannya untuk mereka2 yang suka posing depan cermin sambil berangan jadi model..Ahakzz.. Kalo aku nak join, maknenye aku pun x terkecuali la..huhu.. Xpela, sesekali nak berangan, apa salahnya.. Lagipun, aku ngah bosan time break ni. Tu yang try masuk contest ni. Ni 1st contest yang dibuat oleh blogger Am ni. So, mari kita meramaikan lagi..



Ni la gambar aku yang telah aku pilih...ahakzz.. Time ni kat ofis. Xde menda nak wat. So, aku pun posing la depan cermin dan amik gmbr. Alih2, ade lak contest seumpama ni wujud. Aku ape lagi, join gak la. K, skang masa untuk mengetag membe2..



6 comments:

SHaRKFiQ SSM said...

laaa, awat tag contest xbagitau..
nsib bek mai jogging kt cni~ ;))
kalo ada masa Shark buat, sbb la ni mmg btol2 bz..

[k]o{q}i[n] said...

sharkfiq; sowi...

faiz; thankx..

rj Etika said...

susah nak tgk laki posing depan cermin ni. btw, gudluck hokeh! ;)

xcyber said...

Am dtg review blog yg dah join contest..

Maaf yer sbb lambat review.. Line x bape ok..

Thanks sbb join this contest too..

Wish u luck yer..

InsyaAllah =)

[k]o{q}i[n] said...

rj; huhu...ade la..

xcyber; ok am.. pilih gmbr ni tau..huhu

EB said...

Good luck bro!