Tuesday, February 8, 2011

Update Post

Aku mintak maaf la sbb akhir2 ni aku xbyk post entri aku sndri. Skang ni aku agak bizi skit, dan kekurangan masa dan idea untuk berfikir. So, aku harap korang sume paham.


Sebenarnye aku nk stori skit pasal aku punye family trip ke Cameron Highland masa tahun baru cina aritu, tapi aku kekurangan bahan. So, korang tunggu je la. Aku akan cuba cari masa untuk post entri tu.

Tapi untuk entri kali ni, aku just nak share ngan korang satu entri yang aku rasa menarik perhatian aku la.. Xtau la kalo korang rasa biasa je..huhu.. Lain org, lain pendapatkn... Ni aku ada sertakan link dia; http://ohbest.blogspot.com/2010/10/seni-ukiran-mata-pencil.html. Korang try r usha.. Kalo ade sape2 yg leh lawan ngn seni ukiran tu, meh sini, bagi aku tengok.. K la, kalo ada masa aku share lagi ngn korang something yg much more interesting k...Adios..!!


No comments: