Wednesday, February 9, 2011

Punye La Payah

Huhu...tu la susah jadi orang yang x brape nk celik IT ni.. Ni dh masuk beratus-ratus kali aku try nk tukar layout blog ni kasi lagi cantik. Akhirnya tercapai gak hajat aku. Tu pun dh nk pecah kepala memikirkan mcm mne nk wat. Kalo x, muram je blog aku ni, ye x..??

Xpe la, learn from mistakes. Pape pun, aku dh berjaya akhirnya men"transform"kan blog aku ni. Xtau r kalo korang rasa mcm x menarik lagi.. Xpe, ni just permulaan, nnti aku "upgrade" lagi kasi lebih class gituh..

Tambah2 lagi, internet free ni..huhu. X payah la aku susah2 lagi menunggu punya lama untuk upload atau download something. Jahat x aku..?? huhu.. Dh la internet free, laju lak tu. Nasib la tuan punya line ni..

K la, thankz anyway pada yang sudi memberi tunjuk ajar dlm dunia blogging ni. Kalo ada lagi ape2 bnda baru, kongsi2 la eik.. Kt sini aku nk share banner membe2 blogger aku..




Korang try r usha2 blog2 diorang ni. Tengok je kt Membe Blogger aku tu. Click n korang dpt la tgk. Ade lagi membe blog lain kt tepi ni. Korang usha r sendiri eik.. Adios..!!

No comments: