Monday, February 7, 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??


Huhu... Hari ni aku terjumpa lak entri ni masa aku lyn blog membe aku. Menarik sungguh..!! Kalo korang nk tau, Ben Ashaari ni adalah blogger kental atau dalam erti kata lainnye, "tegar".. Huhu.. Kalo nk tgk blog si Ben ni, try link ni.. http://www.benashaari.com/

Time aku usha blog dia nih, ramai dh yang join. So, aku pe lgi, nk gak la join. Biasa r, aku ni blogger baru.. So, kene la "beramah mesra" ngn senior2 blogger.. Ahakzz.. By the way, aku harap sgt dpt tmbh membe blogger. Dan diharapkan, mereka sudi menurunkan ilmu blogging mereka kt aku ni ha.. Sedih je aku nengok blog aku ni..Huhu.. And not forgotten, thanks kt Nas sbb sudi tlg aku.. Tapi wat masa ni, aku kekurangan masa untuk membelek satu persatu template mana yang aku berkenan.. So, pada korang2 nih, tunggu je transformasi yang akan melanda blog aku yg "kureng" ni...Huhu.. Adios..!!

1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

Wahhh.. nadh pn rasa gegaran ni.. wahhh.. nak join sekaki menggegaQ nih..

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah