Wednesday, February 23, 2011

segmen 1: SENYUM XNAMPAK GIGI.

Eh...entri pe plak kali ni..?? Ahakzz.. Sbnrnye aku nk join satu contest anjuran Muazatul Adawiyyah ni. Contestnye mudah je. Cuma kene upload gambar diri sendiri yang sedang senyum tanpa menunjukkan gigi.. Huhu..mcm klakar lak kan bile dengar contest yang mcm ni. Memandangkan aku adalah makhluk di muka Bumi ini yang sangat susah menyedekahkan sebuah senyuman, so aku rsa sbnrnye contest ni sangat payah.. Kalo korang xpercaya, leh la g tanye membe2 aku. Siyes, mmg aku susah nk senyum. Tapi xpe la, aku try gak nk join contest ni. Korang tataplah puas2 eik gmbr aku kt bawah ni..huhu..

Koqin Karemo
Klakar kan..huhu.. Lantak la korang nk ckp pe pun. Pedulik hape aku. Ahakzz.. Pastu, dia suh tag kan kt membe2.. So, ni la membe2 yang aku nk tag..


Hmm...rasanye dah cukup kot pe yang si Muas ni nak. Kepada membe2 sekalian, kalo ade lagi contest2, leh la sebar2kan.. Seronok lak join menda alah ni.. huhu.. Adios..!!



No comments: