Tuesday, February 22, 2011

127 Hours


Kali ni aku nk share movie yang baru malam tadi aku nengok. Maybe aku terlewat kot untuk comment pasal citer ni sebab dh lama kuar, tapi aku baru tengok, so aku baru la share ngan korang..huhu.. Overall aku rasa citernyer best. Citer ni mengajar kita x berputus asa dan tidak menyerah kalah walau dalam ape pun situsi yang kita alami. Memang stail la lakonan hero citer ni. Yang paling aku xleh blah, time tangan dia tersepit kt batu tu.. Perghh...terasa ngilu masa dia nk potong tangan dia tu.. Ni ada skit babak2 yang ada dalam citer 127 Hours ni.


Ni la part tangan dia tersepit tu


Macam mne, style kan..huhu.. Seram tau tengok part ni. Sebenarnye, citer ni pasal dia ni try untuk survive je. Macam2 yang dia wat untuk hidup, termasuklah minum air yang keluar dari badan dia sendiri.. Air pe?? Korang pikir lah sendiri. Huhu... Korang mesti nak tengok rupa sebenar hero citer ni kan kalo kt luar mcm mne.. So, kt bawah ni aku bagi korang tengok k.. Tataplah puas2.. K, nnti2 aku update lagi entri k.. Adios..!!

James Franco

No comments: