Tuesday, February 22, 2011

GiveAway EdY : KATA KAU!

GiveAway lagi..?? Huhu... Makin seronok aku sejak akhir2 ni. Asyik join contest sana, contest sini.. Saje je, nak tambah2 pengalaman dan teman2 se-blogger. Kali ni aku nak join GiveAway yang dianjurkan oleh Daniel Zaidi ni ha.. Aku x kisah pun kalo x menang, sbb aku saje je nk acu cuba try test... Tapi kalo dapat, pe salahnye..




Caption; Satu bulat, dua bulat, semua bulat... Oh donat..!!

Dia suruh wat caption yang unik/kreatif/lucu utk gmbr pilihan sendiri yang diambil dari entri2 si Edy ni, tapi aku xtau la aku nye caption tu ade kriteria tu ke x..huhu.. Lantaklah. Skang, aku nk tag membe2 se-blogger lak.


Dah la kot, aku rasa aku dh wat pe yang si Edy ni nak untuk GiveAway dia ni. Hmm..k la, papehal nnti aku share ngan korang lagi k.. Adios..!!




2 comments:

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni...tunggu keputusannya nnt k...hope ada tuah menang rayban tu...good luck

[k]o{q}i[n] said...

TQ edy...huhu.. ;)