Wednesday, November 3, 2010

kebosanan melampau

Kehidupan di ofis semakin membimbangkan..Huhu..
Sebenarnye, jabatan ICT MPSJ dh mem'blok' daripada staff mengakses facebook, myspace, youtube dan yang seangkatan dengannya.
Adoyai...ntah pape ntah. Kalo kat ofis tu leh gak la terima. Tapi aku ni duk kat cawangan. Klien bukannya tiap2 masa ada. Kadang2 tu xde langsung. Pe lagi yang perlu aku wat?
Kang kalo asyik tido je pun, bosan gak. Kje sume dh setel. Twitter je yang leh masuk.
Tapi twitter bosan, xde benda leh wat. Blogger pun kadang2 je leh masuk.
Skang ni, aku asyik download samada mp3, video atau gambar2 je. Xtau dh aku nk watpe.
Kalo ada sape2 nk teman aku sepanjang waktu ofis, leh la chat ngan aku. Add aku kt ym; squid_deloit@yahoo.ca. Tolong la aku kuar dari kebosanan hidup di ofis ni.. Argghh...adios..!!

No comments: