Sunday, June 13, 2010

kejamkah aku?

Aku selalu tertanye pada diriku, kejamkah aku ni terhadap orang lain..
Aku pun tak tau la, npe sejak akhir2 ni, aku sering bersikap sebegini. Paling ketara ialah ape yg aku dh lakukan kepada gurl aku.. Rasanye sudah hmpir sebulan aku langsung x contact dia. Mungkinkah aku ni seorang insan yang teruk, tak layak untuk dia. aku akui, memang aku dah banyak menyusahkan hidup dia dan menyakiti hati dia. Tapi kenapa dia masih mampu bersabar dengan sikap aku. Bukanlah bermaksud aku maahu dia meminta putuskan hubungan, tapi kenapa dia sanggup menunggu insan yang telah banyak menyakiti dia. Betullah bila dikatakan cinta itu buta.

Tapi bagi diri aku, aku memang sangat bersyukur kerana dikurniakan insan yang sangat mulia ini, sanggup melakukan ape saja untuk kebahagiaan hubungan ini. Kepada gurl aku, aku memohon maaf yang teramat sangat kerana bersikap sebegini. Emosiku sangat2 terganggu pada ketika ini. Jika engkau tidak lagi mampu menanggung sengsara hidup bersamaku, luahkan lah. Aku pun tidak sanggup melihat kau sengsara bersamaku.

No comments: