Saturday, June 12, 2010

12062010 - 0028

skang ni dah awl pg, tp aku masih di meja komputer, melayari internet.
terdetik hatiku nk update blog aku ni.
hm..skang ni aku rasa bercelaru, dalam dilema yang amat sangat.
aku pun xtau nk watpe dah. aku ni selalu sgt pkir, smpi satu tahap aku sendiri yg jadi gile.
penah gak aku hav mental disease sebelum ni, tp nasib aku baik xsmpai tahap yg kritikal.
aku ni jenis wat je ape yg aku nk wat. xkre la ape org nk ckp.
tp dlm masa yg sama, aku still takut feedback yang akan aku terima dri org lain.
ntah la, aku sendiri kadang2 pelik dgn diri aku ni.
skang ni, aku xtau aku serabut pasal pe, smpaikn dh hmpir beberapa minggu aku x contact gurl aku.
aku sbnrnye kesian kt dia, msti dia nyesal kenal aku.
terus terang, aku ni memang teruk sbnrnya.
aku xsuke sakitkn org secara fizikal, tp aku suke dera secara mental.
org yg dekat ngan aku mesti xkan thn lama ngn cara aku.

walaupun aku baru je graduate, tp aku masih xdpt cari mane aku nk g pas ni.
nk smbung stadi atau pun kje?
ntah la, aku pun xksah, asalkan ade bnda yang aku leh wat.
aku sbnrnya bosan ngn cara hidup aku skang ni, sgt x teratur..
ni pun, sbb xde tmpt aku nk luahkan ape yg aku rasa, tu yg aku post kt blog aku ni..
k la, aku sgt la ngantuk. esk nk kje, kalo sape2 yang baik hati nk tolong arrange hidup aku, just let me know.. adios

No comments: