Wednesday, January 27, 2010

baCk in x-t!on

Hmm...dh lama rsenye x update blog. Kerana desakan kerja dan kesuntukan masa, menyebabkan xde masa nk update. Kerje yg xtentu msenye, keletihan ble blik kje, dan memenuhi kehendak sosial diri adalah punca utama..ahakzz.. Sedar x sedar, dh nk hbs bulan satu. Mknenye, dh hmpir sebulan berlalunya tahun baru 2010. Begitu sekejap masa berlalu..
Sebenarnya, aku ni ngah merenu
ng nasib dri.. Apalah nasib yg menimpa diri aku ni.. Hampir kesemua teman seperjuangan di kelas sewaktu di U telah berjaya menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.. Tpi aku, msih dengan tanda tanya. Mengharap sinar yang xpasti akan muncul atau x... Entahlah, mungkin tuah belum menyebelahi aku. Dan aku berharap sinar tu muncul sebelum semangat aku luntur.. Harap2lah..
Beralih kepada kerje aku lak, skang ni aku msih lagi kerja kt KFC dan telah mendapat title senior.. Ahakzz..rase klakar lak.. senior ape aku ni, prosedur pun lebur.. Tpi, dh org gelarkan kite mcm tu, terima je la.. Berbeza dengan bulan lepas, bulan ni memang hours aku skit.. Hm..xtau la leh dpt brape je bulan ni gaji.. Janganlah skit sgt, kang xdpt la aku blanje lebih2.. kene saving.. Kalo nk ikutkn, bnda yg aku nk beli sgt iaitu sebijik komputer peribadi masih lum terlaksana.. Standard la, pada awl kje, mmg susah nk simpan duit sebab mcm2 kite nk rasa beli ngan duit sendiri.. Tp insyaallah kalo aku msih bekerja untuk jangka masa yg lme lg, bulan keempat dan seterusnya aku akan berusaha utk menyimpan demi kepentingan masa depan aku gak.. Doa2kan lah moga usaha aku tu akan berkekalan...
Hmm..k la.. mata aku dh sgtlah berat menyuruh aku pergi beradu dan berehat.. Tambahan lagi keempukan tempat beraduku dengan tiupan angin kipas yg sgtlah memaksa aku utk tdo.. Adios.. Nite n luv u all...bubye..

No comments: