Sunday, October 25, 2009

Tanggal 25 Oktober 09 - 7.53 am



Arghh..dengan mata yang masih rabak, aku menaip post ni.

Dari petang semalam aku duk mengadap laptop aku untuk menyiapkan report yang perlu dihantar esok. Akhirnya siap gak report tu.. Punye la payah, pelbagai halangan aku tempuh bagi menyiapkan benda alah tu. Satu malam aku tak tido. Ni pun belum tido lagi.. Sebenarnye badan ni dh sakit2 and x berapa nk larat dah untuk terus berjaga. Tapi xpela..pas habis post blog ni, aku balun la membuta..ahakz..

Sebanyak 10,000 patah perkataan telah ku olah hanya untuk menyiapkan report aku hanya dalam masa 2 malam purnama.. Macam nak gile dibuatnye. Nasib baik la aku mendapat sokongan daripada pelbagai pihak dan ini telah membakar semangat aku yang kian pudar pada waktu tu untuk teurs berjuang bagi menyiapkan kerja aku..

Kali ni aku mcm mls nak taip banyak2, memandangkan tilam dan bantal seakan-akan melambai2 ke arahku supaya eprgi ke arah mereka dan menggunakan mereka dengan seadanya...ahakzz.. (sempat lagi bersastera)..

Hm..k la, aku sangatlah x larat dah ni.. Segala anggota badan aku merayu supaya memberi mereka masa untuk berehat..ye la, aku nk rehat la ni.. Akhir kata dari aku, marila kita bersama-masa memanfaatkan tilam dan bantal selagi hayat mereka masih ada..ahakz.. Adios..!!

No comments: