Wednesday, October 7, 2009

K.F.C

Kelantan Freid Chicklen

Mesti korang pelik n tak penah dengar kan nama ni..
Hmm..aku sendiri masa mula2 dengar mcm tak caye je.. tp bile dh nampak sendiri, wujud betul rupenye KFC ni.. Ini adalah salah satu syarikat yang mengeluarkan dan mengedarkan barang2 untuk menjual ayam goreng.. Moto dia, "resepi orang kita, rasa macam dia". Ahakz..klaka gak bile difikirkan..tapi skang ni aku ngah sibuk menolong kakak aku melaksanakan misi menyebarkan jenama ni kat area Bangsar(rasanye la kot).. mula2 memang kecik2, start mase time pose aritu.. Join venture berniaga kat bazar ramadhan n yang menariknye, sambutan yang diberi agak menggalakkan... Asalnye, hanya ayam original yang diperkenalkan, tp kalo beli kat kitorang, ade gak ayam spicy..ahakzz.. resepi sendiri. Leh tahan la..
Memang kalo aku citer kt cni, korang tak berapa leh bayangkan, tapi percaya la n jangan terkejut kalo tibe2 korang g jejalan, ade terjumpa kedai ni kat mane2..ahakzz..
Mase berniaga time pose aritu, aku tak join sebab aku stil ngah sibuk praktikal ngan KFC yang betul2 punye.. tp, after dh abis, aku try ar tolong kakak aku.. smpai skang lagi stil mendapat sambutan yang memberangsangkan..
So..untuk membe2, mari ar dtg apartment putra ria kalo nk try.. dibuka dari kul 3 (atau lebih) sampai ayam habis..(ahakzzz..).
Come here n try it by urself..!! c ya..

No comments: